سایت خبری باشینه

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

سایت خبری باشینه

یک سایت دیگر با وردپرس فارسی

[ad_1]

نماینده خبر – مراقبت از دندان همیشه باید از طریق مراحل صحیح و هر روزه انجام شود و از بروز مشکلات بهداشتی در آنها جلوگیری شود و به محصولات استفاده شده توجه نشود ، البته به شرطی که برای دندان مناسب باشد.

یک تبلیغ اضافه کنید

1- مسواک زدن قبل از خواب
مسواک زدن روزی دو بار طبیعی است ، اما افرادی هستند که مسواک زدن در شب را از بین می برند تا از شر میکروب ها خلاص شوند و در روز روی آنها تجمع پیدا کنند.

2- از برس به درستی استفاده کنید
استفاده از مسواک به روش سالم اهمیت کمتری نسبت به مسواک زدن ندارد ، زیرا استفاده ضعیف آن روی دندان انگار تمیز نشده است و باید مدت زمان کافی برای تمیز کردن آن صرف شود ، ایجاد حرکات دورانی برای از بین بردن تارتار ، در این مرحله غفلت کنید منجر به تجمع مواد زائد غذایی و التهاب لثه می شود.

3- غفلت نکردن از زبان
تجمع تارتار روی زبان علاوه بر برخی مشکلات دیگر در دهان ، منجر به بوی بد دهان می شود ، بنابراین لازم است هر بار که مسواک می زنید زبان را با دقت تمیز کنید.

4- از خمیر دندان مناسب استفاده کنید
برخی از عناصر مهم وجود دارد که باید در خمیردندان جستجو شود ، علاوه بر تأثیر آن در سفید کردن و رایحه های موجود در آن ، و از جمله عناصری که باید مشاهده شود (فلوراید) ، و این ماده یکی از پایه های حفظ سلامت دندان است. از آنجا که ضد پوسیدگی است ، با میکروب ها مبارزه می کند و مانع محافظتی برای دندان های شما ایجاد می کند.

5- از نخ دندان استفاده کنید
بسیاری از افراد اهمیت نخ دندان را که می تواند به قطعات کوچک مواد غذایی موجود در بین دندان ها برسد ، دست کم می گیرند ، علاوه بر این باعث تحریک لثه ، کاهش حضور و کاهش دفعات عفونت می شود و یک بار در روز استفاده می شود.

6- از دهان شویه استفاده کنید
بسیاری از افراد اهمیت دهانشویه را برای دندان های خود دست کم می گیرند ، اما دهانشویه به کاهش اسید در دهان کمک می کند ، مناطقی را که به سختی تمیز می شوند در لثه و اطراف آن تمیز می کند ، دندان ها را دوباره تجدید می کند و دهانشویه کمک تعادل است.

7- آب بنوشید
نوشیدن آب یکی از بهترین نوشیدنی ها برای سلامتی از جمله سلامت دهان و دندان است و نوشیدن آب بعد از هر وعده غذایی توصیه می شود و این آب به خلاص شدن از برخی اثرات منفی غذا و نوشیدنی کمک می کند.

8- غذاها و سبزیجات بخورید
خوردن غذاهایی که حاوی فیبر هستند به سلامتی بدن کمک می کند و بهتر است از غذاهایی استفاده کنید که به راحتی قابل خوردن هستند و از غذاهای ترد که می توانند به سلامت دندان آسیب برسانند و باید آنها را به قطعات کوچک تقسیم کنید ، دوری کنید.

9- از غذاهای ترش و شیرین پرهیز کنید
قند در دهان به اسید تبدیل می شود و در نتیجه منجر به فرسایش مینای دندان می شود و اسیدها باعث پوسیدگی دندان می شوند ، از جمله مرکبات و کافئین ، و شما باید آنها را به میزان متوسط ​​بخورید.

10- به دندانپزشک مراجعه کنید
شما باید حداقل سالی دو بار به دندانپزشک مراجعه کنید تا از مشکلات سلامتی دندان های خود مطلع شوید و علاوه بر تمیز کردن دندان های خود با وسایل پزشکی ، بتوانید آنها را درمان کنید.

منبع – کنسول کنسول



[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *